sile tekan nihh sebelum bace ok...

Wednesday, March 25, 2009

CADANGAN DINNER ACCOUNTANCY STUDENTS...

Walaupun kite akan habis blajar tahun depan, aku nk berila cadangan aku tentang dinner untuk pelajar akaun yg skrg di tahun 3...
dinner ni akan berlangsung pada tahun depan...
aku pilih tarikh yg sgt cantik...
20.02.2010
tu pun kalo xclash dengan jamuan fakultila...
tempat pulak, aku ade bnyk cdgan, harap korg dpt pilih yg mane satu:
1 - Bora Ombak
2 - Restoran Seafood Putrajaya
3 - Presscott inn Kajang
4 - Hotel Equatorial
5 - Restoran Seri Angkasa...
kalo korg ade cdgan len bley tulis kat cni,
bajet, sorg dpt sediakan RM 100....
ade artis akan dijemput lgi, sape???? cdgan...
1 - Aizat
2 - Jaclyn Victor
3 - Suki
4 - Stacy
5 - Bunkface
xpun nk jimat, cd hudson pun boley kan.......
tema pulak....
aku cdgkan tema malam fantasi, so korg bley pakai ape jer yg ade dlm fantasi korg,
mcm aku sbg seorg superstar akan pakai bju superstar... tupun kalo korg okla,
xpun cdgn tema lain spt :
1 - Back To School
2 - tema ala-ala galaksi (alien)
3 - tema cinta(love)
4 - classical
5- xpun yg plg biase casual,formal, hitam putih jer....(busannyer)
kalo ade cdgn tema lain tuliskan yerr......
yg pntg mlm 2 sume org kene enjoy n ingt balik kenangan lame bersame....
dan aku harap,cdgan ni akan jdi realiti... so sume pelajar akaun UKM taun 3,sile simpan duit dr skrg.... time LI nnt aku updatekan tema n tempat dinner.....

No comments: