sile tekan nihh sebelum bace ok...

Wednesday, April 29, 2009

kisah PERANG DINGIN.....


jgan nak men2 ngan aku yer, aku ni diam2 berisi tau......

Perang dingin sejuk berlaku sekarang di NO.18, JALAN TENAGA 3, TAMAN TENAGA, HENTIAN KAJANG.....
cubaan si A.... yg mcm Khin..r yg cube menyerang cd hudson the primadiva dengan mengotorkan dapur dibalas dengan bertubi-tubi pinggan mangkuk, sudu, sudip, periuk, kuali, pisau dan seangkatannya di masukkan dengan sopannya ke dalam TONG SAMPAH....
Serangan tersebut mengakibatkan si A.... sentap dan terus berlari-lari anak sekeliling medan peperangan......
lagi menyakitkan hati dan perasaan si A.... beberapa sudip kesayangannya juga menjadi korban di medan perang dingin sejuk....
kerana takut di serang dengan bebelan dan hinaan cd hudson, si A.... skrg sedang bersembunyi dan sggup berlapar x g makan sbb takut cd hudson yg ade kat ruang tamu....
cd hudson sudah menguasai 3/4 medan peperangan......
tggu si A.... menyerahkan bendera putih saje lgi.....
lepas tuh, aman la RUMAH KU........
YA ALLAH, KABULKAN LAH PERMINTAAN HAMBAMU INI, SEGERALAH A.... KELUAR DARI RUMAH SEWA KAMI.... AMIN....

1 comment:

zalnun said...

hehe...gdh dgn sapa lak ni..umah hampa asyik perang ja..diam2 ang berisi???ya aku npk tu..wpn ang diam tp ang mmg berisi pun..sbr ja la..