sile tekan nihh sebelum bace ok...

Friday, August 14, 2009

HUA HUA HUA HUA..... DA 3 BULAN...

msuk mggu ni da 3 bulan aku praktikal di MNC....
mcm2 pngalaman, dugaan dan bende baru aku blajar spanjang praktikal....
mcm2 aktiviti bersame staff....
plg xley lupe g sungai gabai meraikan pemergian kak suzi yg tukar keje n besday pak cik....
xlupe time celebrate bday staff2, n mase clbrate bday bob kat UNCLE JOHN, TESCO KAJANG...
aku juge slalu jd pengoder tuk rakan2 kat mnc tuk beli kan makanan kat restoran kak ana vogue....
n baru jer td, (14 Ogos 2009) kitorg same2 kemas2 n susun atur balik MNC....
bgi lagi meriah n cun.....
ckup2 pasal praktikal....
aku nak menyampaikan berite sedey,
baru2 nih ade seorg warga UKM, iaitu FILA (ex timbalan exco kebajiakn KPFEP) telah accident di Pusanika UKM....
dengarnye agak teruk jugak keaddan si fila tuh....
insyallah, ade mase aku akan jenguk si fila......
dulu aku slalu buli die n kawan2 die.....
marila kwn2 doakan die cepat sembuh yerr.... amin.....
kalo nak tgok gambar terbaru aku, MNC dan lain2 tgok kat facebook yerrr....
CAU CIN CAUUUU.....