sile tekan nihh sebelum bace ok...

Saturday, July 26, 2008

GENTING HIGHLAND KOTA KERIANGAN????




tanggal 26 Julai aku berangkat ke Genting Highland dari Kajang...
bertolak kul 9.30 pgi....
ak pg bersame ngan kwn2 spt cla, noli, yani, lin, shikah, siti n adik boyfrenzzz kwn aku...
mcm2 games yg ak men kat sane mcm crocksrew, fun-kart, dinosaurland, roller coaster, dll....
sentap jantung aku men bende tuh....
tp yg penting aku menjerit sekuat hati dan tensen2 yg melande 2 3 bulan ni mcm ilang begitu sajeee....
puas hati....
tp yg paling best mestila masuk snowworld
meriah gitu masuk c2 n men salji....
smpai tersemput2 aku menahan kesejukan.....
satu ari perjalanan ke genting memang berbaloi....
lgi best kalo dpt tido 2 3 ari kat situh.....
cau cin cau...

1 comment:

cik uyun said...

cdddddd...ko g genting xajak ktorg pn..nk join gak..hampes nyer kwn..g b`suke ria xajak..huhu