sile tekan nihh sebelum bace ok...

Friday, November 5, 2010

hihihihihi - seminggu di i-Counter Maybank KK

perjalanan ku masih jauh......

salam dan hai kepade semue.......
pekabar chatt????
huhuhuhu
1st nov adalah 1st day aku join Maybank as one of the executive...
what post??? SME Relationship Executive......
1st day dgan blur2, ak masuk maybank branch Kuala Kangsar....
semue staff sangat friendly.....
mase 1 st day ak hanye diberi beberape notes untuk di bace sbb ak xde basic and xde sape nak ajar aku untuk post nih......
so satu harila ak melangut sambil belek2 note yg ak xbeberape faham sbb banyak item2 finance yg ak xpenah jumpe... ade jugak ak tanye beberape staf tp kebanyakan x tahu sbb post nih agak susah bnyak prosedur... maksudnye tuh ak kene g training dulu....
aku pun pelik, kebanyakan kwn aku yg dapat maybank msti g training dlu....
menurut bos, tujuan dorg hntar ak dlu sbb nak ak timbe ilmu dr senior staf dlu, tp malangnye ak masuk lambat senior tu da pencen smggu......
so xde sape nak ajar ak kat branch Kuala Kangsar.....
so ape jadi dgan aku????
adekah aku kene tukar keje???
ape plak cite pasal i-counter Maybank tuh???
nak tahu?????
tgguuuuuuuuu.......................................

No comments: