sile tekan nihh sebelum bace ok...

Saturday, January 10, 2009

AKHIRNYA.....

finally program hari interaksi telah berjaya dijalankan dengan jayenyer....
walopun pgram ni last minute project tp work hard dri aku dan kwn2 akhirnye pgrm ni berlgsung dgn lncar....
sronok dpt kenal adik2 dari tahun 1 pgram perakaunan nih.....
gmbar2 pgrm tuh akan aku uploadkan nnti....
thanx kwn2 yg same2 membantu dlm menjadi pc....

5 kenangan x boley dilupkan dlm Hari Interaksi Tahun 1 Program Perakaunan
1 - Tong air bocor, abis air tumpah n aku terpakse jdi cleaner....
2 - sedar2 jer, rupenye aku da mop separuh dri fakulti, sonok juge jd cleaner ni tau(same2la hrgai keje cleaner nih)
3 - 1st time gak rasenyer, ade pgrm(untuk kos akaun) yg mane 1st,2nd,3rd, n 4th year student berkeje same....
4 - lantik ketue batch, xsmpai seminit da dpt da..... (arap2 bdk tu,syairazi kalo xclap, dpt wat keje leklok la nnt.)
5 - jdi juri tuk pertndgn bine jmbatan, kreatif gak plajar ukm nih, mcm2 jenis jmbatan yg cantik + meleoppp dorg wat... sush nak bgi markah...

sebenarnye byk lgi bende2 best nak citer...
pas ni kot siap ngan gmbar skali ek.....
di kesempatan nih nk ucapkan happy birthday kpd kakak aku di sayangi Dato' Siti Nurhaliza dan Oyen yg berkongsi tarikh birthday pade 11 januari nih....
moge terus ke anak cucu>:"{{:L
eh clap moge pnjang umo....

1 comment:

Diana Kacak said...

wah2 syidi!!
ari 2 kata dh xnk aktif kan blog..
btw, ko xnk wish bufday aku ke?
asyik kakak kau je ko ingt..ak x ingt pn!!