sile tekan nihh sebelum bace ok...

Sunday, January 25, 2009

Melaha lagiiii

TARIKH : 24 JAN 2009
HARI : SABTU
MASA : 2PM-9PM

aku n sharil (my housemate) plan tuk g makan kat chicken hartz kat berjaya times sguare pade hari tersebut....
kiteorg memulakan perjalanan pade pukul 2pm....
kiteorg g nek bas rapid jer sbb murah...
belum paper da tension sbb xde bas...
mase tu dh kul 2 suku...
last2 kiteorg ek je bas e2 yg akan tibe di pasar seni....
dlm perjalanan bru la diketahui kenape bas xder je rin=tu...
rupenye org rmai balik kmpung sbb chinese new year....
slalu nek e2, setengah jam je smpai..
kali ni dkat sejam lebey atas bas tuh... smpai jer kat pasar seni, ktorg tggu bas utama tuk ke times square, tgu punye tgu xde gak bas....
da la takut n geli gile tim tuh....
majoriti muke2 kat situ mcm penyangak ader, dala aku pkai beg diva, risau gak kene ragut... mcm2 peel la warge asing terutamnye dri bangladesh ni, bukan reti nak beratur, sin driver bas rapid, asyik menengking jer...
kalo akula, aku bawak rotan, n balun sorang2 tuh yg xnak beratur...
last skali aku n sharil amik kptsn nek putra smpai kl sentral n dr situ g times square ngan monorail...
smpai je trus kitorg g chckn hartx...
lapo gile sbb dkt 2 jam lebey terpergkap....
smpai2 je, aku pelahap habis2an... lame giler xmakan ayam goreng spicy, (sejk boikot kfc), pastu aku makan2 lagi smpai la ckup time...
kputusannyer 13 ketul ayam (pgang+spicy+original).
7 gelas air beraneka rase...
nasi goreng,makaroni,kacang kude,soup,dll....
kalo perut ku ade ruang nak jer aku smbung lg 2 jam....
t jgn ingat aku pelahap sbb xbace doa tau....
pastuh, ktorg kua n lepak di BORDERS....
belek2 la buku kat situ
duk hampir sejam, pastu g wndow shppg jap...
aku nak cri jeket...
last2 nmpk sale kat metrojaya, dengan jayanye, aku membeli bju2 yg murah tuk diriku, dan keluargeku....
pastu kitorg pla tggu bas u40 tuk balik...
mcm beselar,tgu punye tggu xsmpai2, tgah2 tggu tuh, tibe2 ade mamat mane ntah menjerit sound budak bawah umo n suh dorg g tggu dpn kfc, die smpat rmpas hanfon budak2 tuh, ingtkan polis, rupe2nye samseng wei....
mujo die xkacau kiteorg sbb muke kitorg ganas kot...
budak2 tu sume g la dpn kfc, kiteorg cuak gak time tuh, so nak elak dri jd mangse, kitorg wat dek jer....
bgus jugak budak bawah2 umo ni kene cm tu, serik sikit nak kuar....
manela mak bapak dorg ntah, anak janta xperl, yg betine nih, mak bapak xcek ker??/
pakaiana da mcm pelacur da....
alhamdulillah aku xdibesarkan di kl...
thanx mak ayah jage aku leklok....
kerana cuak td, ktorg nek bas g pasar seni n nek putra g kl sentral, pastu nek komuter g ukm.....
alhamdulillah perjalanan balik lebey ok...
smpai je stesen ukm, kitorg nek teksi g hentiankajang...
pastu tamatla perjalanan yg meletihkan, menakutkan n yg menyelerakan tuh....
ok bye,..

No comments: