sile tekan nihh sebelum bace ok...

Sunday, February 8, 2009

Anugerah Grammy ke 51...

akhirnye dtg jgak anugerah muzik no 1 di dunie nih...
excited sgat mase nk tgok anugerah ni sbb sume favourite aku bertnding, Jennifer Hudson, Carrie Underwood, Fantasia dan Jordin Sparks... n xlupe Alicia Keys(menang vokal rnb pompuan terbaik tuk lgu SUPERWOMAN)
tahniah Jennifer hUDSON SBB mnang album rnb terbaik n lebey membggekan, whitney houston yg sampaikan award tuh, rezeki jen sgat slpas kehilangan 3 org ahli keluargenyer....
Carrie pun menang satu tuk vokal country pompuan terbaik. malang bg jordin sparks sbb tewas kpd otai pop/country tp xpe, next album jordin akan bolot 10 grammys k...
persembahan plak, aku pling suke n tersentuh ngan persembahan Jennifer Hudson dlm lagu YOU PULL ME TROUGH, actually lagu ni dri album die JENNIFER HUDSON, sgat menyentuh hati n sgat sesuai jen nyanyi lagu tu pas tragedi teruk tuh....
prsmbahan len yg menarik adalah dr Justin Timberlake n TI, Neil Diamond, Sir Pul McCartney n Carrie Underwood, prsmbahan ok2 jer, tp last year lgi best...
ape2 pun aku nk highlight jap baju2 yg dipakai oleh artis2 nih,
kbnyakan artis tampil simple, tp aku berkenan ngan beberape artis antarenye Jordin Sparks, Nicole Kidman, n Sheryl Crow, antare best dressed malm tuh.....



worst dressed plak aku kasi kat Paula Abdul n Estelle...
hampeh gile pakaian dorang...


ni pulak persembahan terbaik malam tuh....
you pull me through by jennifer hudson...

No comments: