sile tekan nihh sebelum bace ok...

Friday, February 20, 2009

berakhirlahhhh.......

Akhirnye, berakhirla tugas aku sebagai EXCO KEBAJIKAN DAN TANGGUNGJAWAB SOSIAL KELAB PERAKAUNAN, FEP SESI 2008/2009.....
bnyk gile pengalaman yg aku dpt sepanjang join jd MT KPFEP nih, especially dlm komunikasi, interaksi, n yg penting aku dpt kenal rmai kwn2 baru terutamenye adik2 tahun 2 yg havoc si ainul(presiden baru kpfep, tahniah yer), hafiz,muna,kilah,filah,karim,auni,stefanie dll....
hope korg dpt wat lebey baik g di mase depan... yg penting jgn jdikan KP sbg kelab penggosip tau, abg cd da xde, no more gossip ok.....
sedey plak da abis sume nih, xsabar nak LI....
ni nak cite pasal agm kpfep, sori kpd sume yg hadir, sbb ak gagal menjawab dgn baik sbb ak sendiri xjangke ade soalan, HEHEHEHE...
sori ek, mcm2 terjadi maslah peribadi b4 agm tu, kalo ikutkan xnak dtg....
masalah ape, xnak gtau... P&C...
kalo ikutkan jwpn da ader, tp tah nape bile kuar berbelit2....
tp harap korg faham ek......
hari ni JUMAAT, 20 FEB 2009... aku menerima beberapa dugaan dri ALLAH S.W.T. sbg peringatan kpd diriku nih, aku redha dgn dugaan NYA....
dri pg smpai malam aku diduge, tp aku bersyukur aku tabah hadapinye, kekadang korg tgok aku gedik,happy,tersengeh2 tuh sbg motivasi kpd aku sbb aku nk recover balik diriku.... pling sedey dan meruntun jiwe ialah sandal kesayanganku yg berharge *** hilang, sapela manusie yg mencuri nye, hanye ALLAH S.W.T. yg dpt membalasnye...
kehilangan nih adelah permulaan dugaan sehinggala yg lebey *******. Len kali ek citer.... tp disebalik dugaan tuh, ade jugak berita baik, akhirnya stelah kami (i,julieza,diya n kali) berusaha tuk dpt company tuk projek (stelah masalah ngan KTMB n len2 company), kami berjaye dpt KL MONORAIL.... ALHAMDULILLAH.... HARAP PAS NIH, MASALAH PROJEK NI SELESAI DAN KITE SUME DAPAT A OK..... BYE SEMUE.......

No comments: